KONGAMEK

INTEGRITETSPOLITIK

Politik, GDPR, salgsbetingelser og certifikat.

Politik om beskyttelse af personoplysninger

Dine personoplysninger behandles og gemmes af os (Kongamek AB), så vi kan opfylde vores forpligtelser, kontakte dig eller give ønskede oplysninger. De personoplysninger, der kan blive behandlet, er primært data, som du direkte eller indirekte har givet os, når du har kontaktet os.

De oplysninger, vi kan indsamle og behandle, er oplysninger såsom navn, telefonnummer, e-mailadresse og adresseoplysninger. Du bestemmer selv, om du vil sende oplysninger til os. Dataene vil kun blive behandlet af os, og i de tilfælde, hvor vi er afhængige af andre parter til at fuldføre leveringen, vil de pågældende parter også kunne behandle dine data. Vi agter at behandle oplysningerne, så længe du er kunde eller ønsker at have adgang til vores oplysninger eller tilbud.

Du har i henhold til § 26 i persondataloven (1998:204), efter indgivelse af skriftlig anmodning til os, ret til gratis én gang pr. kalenderår at blive informeret om, hvilke personoplysninger om dig vi behandler, og hvordan vi behandler dem. Du har også i henhold til § 2 i persondataloven ret til at anmode om rettelser i forbindelse med de personoplysninger, som vi behandler om dig. Du har også ret til at trække dit skriftlige samtykke tilbage. Hvis du mener, at dine personoplysninger er blevet behandlet forkert, har du mulighed for at indgive en klage til tilsynsmyndigheden (Datainspektionen (S))

 

Cookiepolitik

www.kongamek.se, der er vores offentlige hjemmeside, kan ligesom mange andre hjemmesider gemme eller hente oplysninger i din browser, som regel i form af cookies. Disse oplysninger, der kan være om dig, dine interesser eller din internetenhed (computer, tablet eller mobil), bruges primært til at få hjemmesiden til at fungere, som du forventer, og til at give dig en mere personlig oplevelse på internettet, samt til at huske dine tidligere valg. 

 

Cookies af funktioner

Disse cookies hjælper os med at forstå, hvordan besøgende bruger webstedet, så vi kan vurdere, hvordan det fungerer, og foretage forbedringer. For eksempel kan vi ved hjælp af disse cookies finde ud af, hvilke websider der er de mest og mindst populære. De måler antallet af besøgende, hvor lang tid besøgende bruger på webstedet, og hvordan de har fundet det. Her lærer vi, hvad vi er gode til, hvad vi kan gøre bedre, og hvad der kan sikre, at siderne indlæses hurtigere og vises korrekt. Vi bruger også pixeltags til at arbejde med segmenteret marketing. På den måde kan vi sikre, at du som bruger modtager de relevante oplysninger fra os.

Alle oplysninger, der indsamles af disse cookies, er anonyme og ikke knyttet til personoplysninger om dig.

 

Fravalg af cookies

Hvis vores brug af cookies er problematisk for dig, kan du tage skridt til at forhindre, at de anvendes. Du kan også ændre indstillingerne i din browser for at blokere visse typer cookies.

Du kan finde flere oplysninger om, hvordan dette fungerer, ved at søge i hjælpen til din browser.

 

Brug af digitalt materiale

Det sker, at Kongamek tager billeder og videoer ved særlige arrangementer såsom kundemøder og messer. Dette materiale kan blive brugt på virksomhedens hjemmeside og andre digitale medier for at promovere virksomheden. I tilfælde af at du er med på billeder eller vises i film og ikke ønsker at blive set, har du ret til at gøre indsigelse mod din tilstedeværelse. Hvis du ikke ønsker at blive vist i Kongameks informations- og markedsføringsmateriale, bedes du kontakte os. Alt materiale, som du vises i, vil derefter blive redigeret, erstattet eller slettet.

 

Whistleblowing - rapportera en observation

Läs mer här >

Salgsbetingelser

  1. Disse generelle salgsbetingelser gælder, når der ikke er aftalt andet mellem Kongamek AB og kunden.

  2. Skriftlige tilbud fra Kongamek AB er gyldige i 30 dage og er ekskl. moms.

  3. Fragt, europaller og emballage vil blive udspecificeret og faktureret separat på fakturaen.

  4. Følgende gælder for varer, der returneres: Kun returneringer, i forbindelse med hvilke Kongamek har udvist uagtsomhed, såsom fejl i håndteringen eller fabrikationsfejl, accepteres uden ekstra omkostninger for kunden. Alle andre returneringer krediteres kundens fakturabeløb (vareværdien) minus 20 %. Kunden skal betale forsendelses- og emballeringsomkostninger. Hvis der sker fejl i forbindelse med ordreafgivelse, som resulterer i returneringer, skal disse rapporteres til Kongamek inden for 5 arbejdsdage. Kunden er forpligtet til at kontrollere varerne ved ankomsten og notere eventuelle skader på den kvittering, de underskriver. Bemærk! Returneringer skal ske i ubeskadiget original emballage. I tilfælde af beskadigelse af produktet vil der blive opkrævet omkostninger for tilbageførelse til original stand.

  5. Betaling skal ske inden for 30 dage fra fakturadatoen. For sene betalinger pålægges en rente på 18 %. (De levererade varorna förblir Kongamek AB egendom tills full betalning har erhållits.)

  6. Kongamek forbeholder sig ret til at ændre priserne i tilfælde af ændringer i skatter, afgifter eller andre offentlige afgifter.

  7. Kongamek yder 5-års garanti på sine standardprodukter for materiale- og fabrikationsfejl. Normal slitage ved brug af produkterne er ikke dækket af garantien.

  8. Hvis Kongamek pga. sin leverandørs arbejdsvilkår, herunder strejke, lockout, brand, krig eller lignende, som Kongamek ikke har indflydelse på, er forhindret i at opfylde sine forpligtelser over for kunden, er Kongamek ikke erstatningspligtig.

 

Forretningspolitik

Virksomhedens strategidokument danner grundlag for udvikling på kort og lang sigt. Det er vigtigt, at der er gennemsigtighed i dette arbejde, ligesom det skal sikres, at strategiarbejdet implementeres og følges op.

Virksomhedens politik er altid at forbedre alle processer i virksomheden med det formål at opfylde de krav, som vores interessenter stiller til de produkter, vi udvikler, fremstiller, lagerfører og leverer. Det er vigtigt at opretholde et højt serviceniveau (kvalitet og leveringstid). Vores partnere er derfor strategisk vigtige, og virksomheden har til hensigt løbende at hjælpe med at udvikle vores leverandører og deres resultater.

I forbindelse med produktions-, bygge- og anlægsarbejde skal virksomheden gennem løbende forbedring og forebyggende arbejde sikre, at virksomheden til stadighed reducerer den interne og eksterne miljøbelastning. Vi vil blandt andet arbejde på at forbedre vores materialeudnyttelse og undersøge muligheden for at blive mere energieffektive. Beskyttelse af miljøet er vigtigt, og vores produkter kan i vid udstrækning genbruges.

Virksomheden vil overholde gældende lovgivning om det interne og eksterne miljø samt følge de forpligtelser, der er indgået. Ved at uddanne medarbejderne vil virksomheden sikre, at viljen til at tage et individuelt kvalitets-, miljø- og arbejdsmiljøansvar styrkes.

Ledelsesteamet er ansvarligt for at sikre, at politikker og mål forstås, anvendes og vedligeholdes på alle niveauer i virksomheden.

Arbejdet med miljøet – kvalitet – arbejdsmiljø og økonomi skal gå hånd i hånd og føre til virksomhedens succes.

 

Certifikat

Certificate ISO 9001 & 14001 : 2015.pdf

FTI Anslutningsbevis 2019.pdf

REACH Declaration.pdf

Enkla Elbolaget Klimatdiplom 2018.pdf